12 februarie 2010

Chuck Norris de Brăila

EL s-a născut odată cu facerea lumii. EL a fost modelul după care Dumnezeu a făcut oamenii. Şi porcii.

De EL a depins întreagă istorie a umanităţii: Dumnezeu Tatăl a vrut să-l trimită pe EL în locul lui Iisus pe Pământ, dar EL a refuzat (i-era lene, se uită la meci şi, în plus, cacanaru' ăla de God a zis că nu da nici macar o bere după). EL a fost arhitectul piramidelor. Biblia a fost de fapt lista LUI de cumpărături de la Obor. EL i-a arătat lui Budha calea spre Nirvana. EL a găsit înaintea lui Alexandru cel Mare drumul spre India când se jucă "Ascunsa". Monstrul din Loch Ness, Chupacabra şi Yeti I-au fost animale de companie. EL a fost sfătuitorul lui Daniil Sihastrul, sfătuitorul lui Ştefan Cel Mare. EL a inventat motorul cu aburi după ce mâncase nişte fasole expirată. EL este omul care manevrează Godfatherul Mafiei.

Ei bine, acest EL nu este Chuck Norris; ci frate-su de sânge, rodit din sămânţa divină (dar nu de'aia de la Nutline), izvorât din centrul centrului universului şi a înţelepciunii supreme, adică nenea ăsta. Bunea Stancu Gheorghe, după numele din buletin. Acest vlăstar al filozofiei ancestrale, acest făuritor de Counter-Strike, World of Warcraft şi Dota, acest creator al conceptului de căcat a oferit lumii întregi cel mai preţios dar al sau: lumina gândirii sale şi inteligenţă scaparanda a privirii.

Însă nimic din toate aceste realizări imposibil de imaginat chiar şi pentru o super-primată că mine nu poate fi egalat cu cea mai importantă realizare a personalităţii sale multilateral dezvoltată : ocuparea funcţiei de preşedinte al Consiliului Judeţean Brăila.

De la instalarea lui Bunea Stancu Gheorghe la şefia CJ Brăilei, magicul oraş a renăscut! Ciripele au reînceput să reapară pe ramurile vii ale copacilor, iarbă a devenit mai verde şi mai mătăsoasă, iar nutreţul porcilor de la Caruz a devenit din ce în ce mai putacel. Dezvoltarea economică a urbei a crescut considerabil şi, odată cu ea, şi valoarea şi numărul contractelor publice atribuite lui Tancrad şi Concivia, super-firmele lui G.B.S (G.B.S nu vi se pare că sună a marca de televizoare?). Direct proporţional a crescut şi grosimea portofelului şi a burdihanului conducătorului mult iubit.

Însă, astăzi, în glorioasă zi 12.II.2010 a epocii de aur P.S.D Brăila, G.B.S este enervat. Stă în biroul sau prezidenţial, fumează şi se gândeşte: "Mamă, mămicuţa dragă, ce draci mi-a făcut căcănaru' ăla de Lascu! Pfoai, Doamne, cum a îndrăznit să apară la Congresul Extraordinar tocmai el, un trădător de partid? Şi mai e şi prost! Un nesimţit! O lepră de om! Ce dacă a fost prefect şi e pretenaş cu Adrian Năstase şi şedinţa era publică? N-avea ce să caute! Dacă zic EU că n-are ce să caute, atunci să nu-l văd! Noroc cu Rotaru şi cu Năstase, că altfel făceam antrenament la masaj pe el, că şi-aşa tre să mă pregătesc că începe iar sezonul de fotbal şi băieţii de la fotbal se bazează pe mine! Prosop îl făceam, futu-i mamă mă-sii! Vine şi mă ia pe mine cu vrăjeli, că "a venit să-l salute pe Năstase", "că nu stă la şedinţă"... Dar i-am arătat eu lui! I-am zis vreo două de suflet de i-am umplut frigiderul cu carne! Pe terminatu' ăsta sigur l-au trimis oligofrenii ăia de la "Subiectiv" să facă scandal că şi-aşa nu mai aveau ce să scrie! Ăla-i ziar mă? Aia-i fiţuică de şters geamuri! Nu le mai ajunge hârtia igienică de câte căcaturi au scris despre mine! Ce dacă am luat şi eu nişte bani de la stat? Nu sunt eu Dumnezeul Brăilei?"





P.S: Pentru cei care nu v-aţi prins, tot ce-am scris până acum e un pamflet. Unul super ironic. Tot ce-aţi citit până acum reprezintă rodul imaginaţiei mele; totul în afară de un singur lucru: Preşedintele Consiliului Judeţean Brăila şi al PSD Brăila, Gheorghe Bunea Stancu, a încercat (şi chiar reuşea, dacă nu era oprit) să bată o persoană. Nu contează că acea persoană era un fost prefect al Brăilei. Contează că banii judeţului sunt pe mână unui oligofren impulsiv, unui ins cu 4 clase, dominat de instincte animalice şi incapabil să se controleze în public. Nu-i aşa ca e super amuzant? =)) (faza asta mi-a făcut ziua fericită)

P.P.S: Poza de mai sus e de pe site-ul Obiectiv-Vocea Brăilei. Găsiţi o variantă mai jurnalistică la ce-am scris eu aici. Şi o dedicaţie pentru Bunea Stancu Gheorghe acilişea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îngrădeşte-ţi ţărâna, primato!

 
Copyright 2009 Super Dumi